Várok várok, mikor hívnak a szállodától és milyen lesz egyáltalán a telefonos interjú... Nagyon kivi vagyok rá, mert a nyelvtudásom nem a legbiztosabb alapokon nyugszik, mivel 5 hónapja csak, hogy elkezdtem angolozni, de azért már sok mindent megértek. :) Egyre jobban kezdem érteni azt a tézist, hogy annyi ember vagy, ahány nyelvet beszélsz. Ez egy nagyon okos mondás. :) A hideg meg már az agyamra megy... :S Csak zsörtölődök miatta, de tudom, hogy úgyis eljön a meleg ideje, amikor visszatekintve erre a félig tavasz félig tél időszakra azt fogom mondani, hogy nem tartott sokáig. Furcsa az ember, ha a dolgok előtt áll még, akkor hosszúnak tűnik minden idő, amig vár... De ha már túl van rajta akkor csak kevés időnek tűnik minden és képes elbagatelizálni, pedig mennyit rágódott annak idején miatta. Én is a régi pasijaimmal kapcsolatban annyiszor tépelődtem és arra gondoltam, ő az igazi, meg miért csinál ezt meg azt, mit kéne tennem, de ha nem teszemakkor... , vagy nem ez vagy az lesz akkor ... nah hát ez nem lett egészen érthető, de én értem.. :) És most itt egy pasi az életemben, akit annyira szeretek amennyire csak bírok, pedig megfogadtam magamnak az elején, hogy ezt nem így fogom csinálni. Hát nem jött be, amit elterveztem. De addig is amig tart ez a kapcsolat, boldog vagyok mert őszintén szeretem és majd ha másként áll a szénánk azaz a viszony köztünk, majd akkor ráérek szomorkodni, mindent csak a maga idejében. :) Hát ez a poszt elég dedósra sikeredett, de majd a legközelebbit rendesen írom meg! :)
Szerző: JustAchick  2010.03.06. 14:12 1 komment

Címkék: kapcsolat angol pasi

A bejegyzés trackback címe:

https://justachick.blog.hu/api/trackback/id/tr781813803

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Judy88 2010.03.10. 09:00:24

Jó neked, hogy már van kilátásban angliai munka. Gratulálok!:) Szerintem amúgy nem fognak túl sok dologra rákérdezni a telefonos interjú során, és remélhetőleg, nem kérdeznek túl bonyolultan...
süti beállítások módosítása